Opći uvjeti prodaje
Osobni podaci GIGABIT ADRIA D.O.O.
Prodajno mjesto:
D. Cesarića 26
51000 Rijeka
Sjedište:
Blažićevo B 14
51000 Rijeka
OIB: 30050405410
PDV ID: HR30050405410
MBS: 040084718
Pregled uvjeta prodaje i poslovanja
Kupac može odabrati jedan od sljedećih načina plaćanja:
- AVANSNA UPLATA: Uplata na žiro račun Gigabit Adria d.o.o.
HR 5223 6000 0110 2108 487 ZAGREBAČKA BANKA
HR 7524 8400 8110 4425 964 RAIFFEISENBANK AUSTRIA - JEDNOKRATNO (GOTOVINOM)
- KARTIČNO za koju „Gigabit Adria“ d.o.o. ima sklopljen ugovor o prihvaćanju MasterCard, Visa, Visa Premium, Maestro ili Diners karticom.
- Obročno plaćanje: Premium VISA 2-6 rata, VISA PBZ 2-12 rata, DINERS 2-24 rate
- Putem weba: kartice jednokratno, obročno: Premium VISA 2-6 rata, VISA PBZ 2-12 rata, DINERS 2-24 rate
Dostava
Dostavu vršimo kurirskim službama. Za narudžbe preko 150 € dostava je besplatna. Za narudžbe vrijednosti manje od 150 € Kn naplaćujemo 7,5 € po pošiljci.
Postupak u slučaju reklamacije
Reklamacije proizvoda
U slučaju da kupljeni proizvod ima materijalni nedostatak ili se on pojavi unutar roka od 6 odnosno 12 mjeseci od kupnje proizvoda, potrošač ima pravo na reklamaciju, prema čl.5 Zakona o zaštiti potrošača te čl.400 Zakona o obveznim odnosima, uz predočenje računa. U slučaju reklamacije proizvoda proizvod pošaljite na adresu prodajnog i servisnog salona: Gigabit Adria d.o.o., D. Cesarića 26, 51000 Rijeka ili nas kontaktirajte na broj telefona: 051/626-200.
Kupac se po primitku robe obvezuje prekontrolirati isporučenu robu i sve vidljive nedostatke prijaviti odmah, a najkasnije u roku 3 dana. U slučaju da je do oštećenja došlo u transportu, odmah prijaviti odgovarajućoj dostavnoj službi da daljni postupak. U protivnom gubi pravo koje mu po tom osnovu pripada.
U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju Gigabit Adria d.o.o. e-mailom ili fax-om.
Kupac ima pravo na povrat robe ako zaprimi artikal koji nije naručio ili ako su artikli oštećeni.
Izjava o jamstvu
Za sve proizvode za koje dajemo jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni na računu. Kupac je dužan čuvati račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka obvezujemo se da ćemo izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
Unos i prijenos osobnih podataka
Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSpay™ sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.
Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)
Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.