• Prodaja rabljenih računala i monitora
  • Besplatna dostava za narudžbe iznad 1.000,00 kn

Opći uvjeti prodaje

Osobni podaci GIGABIT ADRIA D.O.O.

Prodajno mjesto:
D. Cesarića 26
51000 Rijeka

Sjedište:
Blažićevo b
51000 Rijeka
OIB:30050405410
PDV ID: HR30050405410
MBS:040084718

Pregled uvjeta prodaje i poslovanja

Kupac može odabrati jedan od sljedećih načina plaćanja:

  1. AVANSNA UPLATA: Uplata na žiro račun Gigabit Adria d.o.o.
    HR 5223 6000 0110 2108 487 ZAGREBAČKA BANKA
    HR 7524 8400 8110 4425 964 RAIFFEISENBANK AUSTRIA
  2. JEDNOKRATNO (GOTOVINOM)
  3. KARTIČNO  za koju „Gigabit Adria“ d.o.o. ima sklopljen ugovor o prihvaćanju Master, Visa, Maestro, American Express ili Diners karticom.
  4. Obročno plaćanje:
  5. Putem weba:

Dostava

Dostavu vršimo kurirskim službama DPD i Overseas Express. Za narudžbe preko 1.000 kn dostava je besplatna. Za narudžbe vrijednosti manje od 1.000 Kn naplaćujemo 51,23 kn po pošiljci.

Postupak u slučaju reklamacije

Reklamacije proizvoda

U slučaju da kupljeni proizvod ima materijalni nedostatak ili se on pojavi unutar roka od 6 mjeseci od kupnje proizvoda, potrošač ima pravo na reklamaciju, prema čl.5 Zakona o zaštiti potrošača te čl.400 Zakona o obveznim odnosima, uz predočenje računa. U slučaju reklamacije proizvoda proizvod pošaljite na adresu prodajnog i  servisnog salona: Gigabit Adria d.o.o., D. Cesarića 26, 51000 Rijeka ili nas kontaktirajte na broj telefona: 051/626-200.

Kupac se po primitku robe obvezuje prekontrolirati isporučenu robu i sve vidljive nedostatke prijaviti odmah, a najkasnije u roku 3 dana. U slučaju da je do oštećenja došlo u transportu, odmah prijaviti odgovarajućoj dostavnoj službi da daljni postupak. U protivnom gubi pravo koje mu po tom osnovu pripada.

U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju Gigabit Adria d.o.o.  e-mailom ili fax-om.

Kupac ima pravo na povrat robe ako zaprimi artikal koji nije naručio ili ako su artikli oštećeni.

Izjava o jamstvu

Za sve proizvode za koje dajemo jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni na računu. Kupac je dužan čuvati račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka obvezujemo se da ćemo izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Unos i prijenos osobnih podataka

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSpay™ sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.

Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)

Proizvod (kom: ) je dodan u košaricu.